10 Kasım 2017 Cuma

ÖRGÜ ETKİNLİĞİNDEKİ BAKTÜS AÇIKLAMASI














 
En son resimde ilmek sayısını yanlış yazmışım ikinci kez düzeltiyorum angora iplerle 330 ilmek orta kalın iplerle 300 ve üstü ilmek sayısı olacaktı benim ördüğüm 306 ilmekte bitirdim.


Kışa örgü daha çok yakışır diyerek eskiden çok uğraştığım bu hobiye örelim diye talep gelince el atmak pek bir hoşuma gitti:)
Elimden geldiğince resimlerle anlatmaya çalıştım resimlerin üzerinede açıklamayı yazdım ki kopyaladığınızda örerken kolaylık olsun...çokk kolay bir model arkadaşlar bir tane örün kesinlikle çeşitli renklerden hep örmek isteyeceksiniz hatta kendinizden birşeyler daha katıp model değişikliği bile yapacaksınız
.Sağlığıma şiş tığişi yapmak zor olsada arada ellerime zarar vermeden yapmaya çalışıyorum bu örneğide yukarıdaki en son resimdeki kadar ördüm, sizler benden önce bitirirsiniz haydi bakalım sizlerede banada kolay gelsin.
NOT=Anlayamadığınız yer olursa istediğiniz kadar ister instagramdan ister burdan sorabilirsiniz.

Hayat Paylaşınca Güzellllll......


16 yorum:

  1. Ben de geldimm😄 başlayayim hemen öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinn hamaratım,katılımına çok sevindim<3 hadi kolay gelsin elin kuş işin hoş olsun bende öptümm.

      Sil
  2. Ne kadar büyük emek ve özveriyle yazmışsın canım. Belki bu vesileyle bloglarımız da biraz canlanır. Öpüyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canlandırırız Özlemim canım benim.
      Kolaylık olması açısından böyle düşündüm keşke daha fazla bişiler yapabilsem bende bende öptümmm.

      Sil
  3. Ne kadar büyük emek ve özveriyle yazmışsın canım. Belki bu vesileyle bloglarımız da biraz canlanır. Öpüyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Ay ne güzelmiş. Şimde ben de bi arkadaşımın bebeğine bir battaniye örüyorum. O bitince bu modeli deneyeceğim. Çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katılmanıza memnun olurum elişinizde kolay gelsin.

      Sil
  5. Harika bir tarif ben de yapmalıyımmmm....
    Ellerine sağlık-yüreğine sağlık.
    Minnoş ellerinden öpüyorum ki acımasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm cansınn.
      Ör valla öyle kolay ki takıldığın yer olursa mutlaka sor bende yeni başladım hepberaber örelim ince yünipiylede oluyor kalınıylada, sadce ipin kalınlığına göre ortadaki ajur deliklerinin sayısı değişiyor.
      BSen öyle düşündüğün için ellerim acımaz tatlım kıymetlim bende bende senin hamarat ellerinden öpüyorummm.

      Sil
  6. İstediğimiz kadar soru sorma şansını tanıdıysan süper, ben de deneyecem o haldee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen dene hatta takıldığın yerde telefon aç sor bak bu kadar töleranslısın:)) hadi kolay gelsin bakalım:)

      Sil
  7. Senın için etkinlık hazırladım sen ortalarda yoksun kuzu bir uğrasan ?
    Mümkünse sevineceğim.
    Sağlıklar diliyor öpüyorum,Melekim...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamamm sana çok yoğundum Merihim aşkım hemen geliyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...