20 Eylül 2015 Pazar

BURDA STYLE DERGİSİ 2015-2016

 Bayrama yaklaştığımız şu günlerde  eminim herkes yeni ciciler dikti ya da dikiyor bende kolay bir şey dikmek istiyorum , biraz oyalanmak  biraz kafa dağıtmak birazda gündemden uzaklaşmak için.
 nette  yenilikler neler diye araştırdığımda BURDA dergisine ait bir çok sayfa buldum.Her sayfa yabancıydı çevir yaptığımda anladığım kadar inş. yanılmıyorumdur yüklediğim modeller BURDA PRATİK DERGİSİ  ne  ait .
Her birini öyle çok beğendimki üstelik benim dikebileceğim tarzdalar .Eğer gerçekten bu modaller  BURDAnın pratik dergisine ait ise bilen arkadaşlardan doğrulamalarını rica ediyorum çünkü bu dergiyi kaçırmamalıyım ...










Modellerin hepsini yüklemedim diğerlerini merak ederseniz BURDA. her bir resime tıkladığınızda 2 ya da 3 model karşınıza çıkıyor... BURDAN da bakabilirsiniz..
Vatanımız için askerlerimiz , polislerimiz için dualarımızı esirgemeyelim ..barışla , sevgiyle kalınız

14 yorum:

  1. Harika modeller hepsi bir sayıda mı bilemiyorum . doğanyayın medya grubundan kontrol etmek lazım. Paylaşımın için teşekkürler canım hemen hemen hepsinde gözüm kaldı.:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. brenimde gözüm kaldı inan....bu günde yine burdanın kolay dikiş adına 2015-2016 kış modelleri diye başka bir modellere rastladım bilmem hangisi doğru ?doğan yayıncılığa bir göz atayım bakalım. sevgiler cnm.

      Sil
  2. Aysel'ciğim çocukluğumda Burda vardı, hala var anlaşılan :)))rahmetli annem alırdı, bir ara çok revaçtaydı Burda'dan patron çıkartmayan Türk aile yoktu belki de:) 'ya da bana öyle geliyor çocukluğumu hatırlayınca...

    dualarımız onlarla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hala var arkadaşım eskisi gibi bir dergide çok model vermiyorlar ama en yinede tututulan bir dergi .... evet dikişle uğraşan her bayanın evinde mutlaka olurdu cnm.

      Sil
  3. Aysel Hanım merhaba mail adresinizi alabilir miyim?:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Belki yeni çıkacaktır,geçen yıl da çıkmıştı bu vakitlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkide ama bir başka görsel daha bulmuştum hocam , bayram dolayısıyle şehir dışında olduğum için yükleyemedim sanırım doğru yayın ikinci gördüğüm ..sevgi ve saygılar .

      Sil
  5. Evet,harika modeller..Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. bayıldım modellere ...geçmiş bayramın da mübarek olsun canım anca uğrayabildim yoğunluktan

    YanıtlaSil
  7. Önemli değil Esra'cığım seninde mübarek olsun.Allah nice seneler tekrarını yaşamak nasip etsin.

    YanıtlaSil
  8. Kruvaze elbiseye bayıldım. Dolapta daha çok kumaş var bekleyen ama ah o vakit sıkıntısı yok mu? Okul açıldı benim hayat felç durumda. Bir kaç kestiğim etek bluz var ama ne zaman dikeceğim bakalım:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili öğretmenim allah sağlık versin güzell kumaşlarını dikmeye zamanında olsun inşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...