30 Eylül 2015 Çarşamba

2015 KASIM BURDA STYLE ÖN İZLEME

2015 KASIM BURDA STAYLE dergisi ön izlemesi nette yayınlanmış merak edenler için  bende paylaşıyorum  bakalım bu dergiyi beğenecekmisiniz.











 Çocuklar için çok cici dikilmeye değer modeller var.

Aşağıda büyük bedenlerin modelleri ,elbise çok hoş  


Kasım modellerinde yine çok iç açıcı değil ya da bana göre öyle sadce paltolar ve ceketleri beğendim büyük bedenler daha iyi gibi .Ekim sayısını beğenmemiştim sanırım kasımıda almayacağım bilmem sizlerin fikri ne olur ..
KAYNAK .

12 yorum:

  1. Siyah elbiseyi çok beğendim, pelerin de rahmetli annemi hatırlattı, çok severdi pelerini, hatta bir tane diktirmişti kendisine.......çok teşekkürler canım fotoğraflar için...sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  2. Pelerin kullanmayı bende çok severim 2 tanede benim var sanırım bir üçğncüyüde dikeceğim eğer elim dikişe giderse ....amann müjde'ciğim yine 3şehitimiz var tam toparlanıyoruz derken olaylar tam hız devam ediyor yetti artık :(
    selam ve sevgiler huzurlu günlerimiz olsun cnm.

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık canım. İçinde benim de sıra gelirse dikebileceğim modeller var. Artık kısmet. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet şebnem'ciğim ...bu gün creazıon dergisini aldım hemen hemen hepsi harika benim dikebileceğim modeller iyiki almışım dedim .
      Benden de selam ve sevgiler.

      Sil
  4. Daha ekim ayını görmeden sizden kasımı gördük çok teşekkürler:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli zamanını ayırıp uğradığın için ben teşekkür ederim .
      sevgiler güzel öğretmenim.

      Sil
  5. Kasım ayını kaçırmamak lazım , teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık dikemesemde bu dergiye sahip olmayı bande çok istiyorum .
      Sevgiyle kalasın cnm.

      Sil
  6. tekrar tekrar geçmiş olsun çok zor haklısın inşallah tez zamanda geçer sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn inşallah ..çok teşekkürler Esra'cığım ,sevgiler

      Sil
  7. Ben de almadan duramıyorum,ama artık dolaplara sığamaz oldu Burdalar :)) Pelerinler güzel görünüyor,daha önce hiç kullanmadım,belki denerim ben de ,teşekkürler paylaştığın için :)) sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam neye el atarsam o hobiyle ilgili araç gereçlerle evi dolduruyorum bir zamanlar takıyla uğraşıyordum çeşit çeşit boncuklar aparatlar alıp durdum biraz gereksiz masraf oldu çünkü yapamadığım için evde yer kaplamaktan başka işe yaramamaktalar şimdi de sizler gibi model dergilerine aynı şeyi yapıyorum ama mutluda oluyorum :)
      pelerin kullanmaya bayılırım 1tanesini kendim diktim 1tane daha düşünüyorum tarzınız değil belki ama tavsiye ederim :)
      uğradığınız için ben teşekkür ederim sizi seviyorum iyi ki tanımışım ...sevgi ve selamlarımı bıraktım ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...