25 Ekim 2014 Cumartesi

DANTEL SEPET


Güzel bir haftasonu dileyerek bugünkü postum çok ünlü bir mağazada görüp ve beğendiğim dantelden sepet çalışmasıyla karşınızdayım....  kaç senedir elimde olan bir ipide değerlendirip ortaya şık bir modelin çıkmasıyla mutluyum ...
oldukça kolay olan bu çalışmanın tek zorluğu kalıba yerleştirmek ve kurumasını beklemek .
ben şeker kolası ile yaptım



 ilk önce motifleri örülüyor  sonra alt kısmı örüp birleştiriliyor en son oyası yapılıyor ve kolalanıyor.....

Kolanın ölçüleri--------
1,5 çay bardağı şeker 1 çay bardağı su
 yapılışı-------
bir tencerede bir taşım kaynatıp ılınınca örülen danteli içinde ıslatıp fazla suyunu hafifçe sıkıp kalıba gerdirerek yerleştirmek ve 2 gün kurumasını beklemek..

herkese sevgilerimle mutlu kalın :)))

21 yorum:

  1. Canım ziyaretine geldim ve blogunu çok sevdim ve hemen takibe aldım :)Bu sevimli sepeti nasıl yaptın ? bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler beğenmenize çok sevindim benimde ilk denemem sanırım başardım pamuklu bir iple ördüm ...sizi instagramdanda takip ediyorum ve harikasınız

    YanıtlaSil
  3. benface sayfanızda da takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Ziyaretiniz iicn tesekkürler. Sepet cok güzel olmus bayildim ellerinize saglik. Allah saglik versin,devam tabiki :-) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzelll... ayrıca kullanışı da :) tebrikler

    YanıtlaSil
  6. çokk teşekkürler sevgili nurece ....sayfamda sizi görmek çalışmamı beğenmeniz beni mutlu etti aynenn devam canım bende sevgilerimi bıraktım :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkürler Burcu hoşgeldin herzaman beklerim sevgi ve selamlar cnm.

      Sil
  8. cok guzel omus sepatin canim benim

    ya bensiz hic olurmu burasi buraya da uye olmayi basardim hahaha bilgisayar muhendisi.

    YanıtlaSil
  9. ayy evett sensiz zaten tadı yoktu yorumlarını görünce nasıl mutlu oldum tahmin edemezsin ve başaramayacağın hiçç birşey yok mühendisim benim herzaman beklerim ....sepetten forumda yakında öreceğiz inşallah

    YanıtlaSil
  10. Merhaba çalışmalarınız çok hoş, sizi bugun keşfettim. Bana da beklerim. :)
    http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. merhaba ilknur hanım , teşekkür ederim her zaman beklerim ..hemen bende ziyaretinize geliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş, bende dikdörtgen örmek istiyorum. emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm. diktördgende ördüm ama resimlemeyi tembellik yaptım eğer sağlığım el verirse kalp şeklinde de öreceğim hangi şekilde isterseniz yardımcı olurum :)

      Sil
  13. Merhaba, bloğunuzu yeni gördüm. Çok güzel çalışmalarınız var. Bu da harika olmuş.Bir zamanlar böyle şeyler yapmayı hayal ederdim hatta bir kere denemiştim de olmamıştı :) Elinize sağlık. Blogunuzu takibe alıyorum. İlginizi çekerse bloğuma beklerim .
    http://kumasca.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz güzell sözleriniz için teşekkürler ...inş. zamanım ve sağlığım el verirse bu modelden resimli açıklama hazırlamayı düşünüyorum yapmak isteyene kolaylık olur ...iyiki geldiniz hemenn size uğruyorum

      Sil
  14. bu sepete bayıldım ama benim bunu yapmam çok zor anneme salça olurum artık ne olur bana yap diye :) blogunuz çok keyifli, ben de bloguma beklerim, sevgiler :)
    http://haticesenstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , teşekkürler
      aslında o kadar kolayki eğer sağlığım müsade ederse açıklamalı yayınlamayı düşünüyorum.
      hemen geliyorm :) sevgiler cnm.

      Sil
  15. Merhaba herkes cok güzel olmuş gerçekten ellerine
    sağlık bende denemek istiyorum benim sayfama da beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler fatma hanımcığım örmenizi tavsiye ederim 4 tane örmüştüm ama ne yazık ki yapım aşamalarını hazırlayamadım....hemen geliyorum

      Sil
  16. Çok güzel bende e.home mağazasında görüyorum hep ama uçuk fiyatlar,aslında evdeki kullanılmayan dantelleri bu şekilde değerlendirmek lazım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...