12 Nisan 2017 Çarşamba

2017 KOT TRENDLERİ















Merhaba arkadaşlar bir haftadır rahatsızım, kronik rahatsızlığımın aktif dönemini yaşıyorum buda bana hareket kısıtlılığı yaparak iş yapamamak gibi zarar veriyor.
Kızım iş yerinden izin alarak bana yardımcı oldu iyi ki evlatlarımız var rabbim eksikliklerini göstermesin.
 Bu rahatsızlık yaşam kalitemi düşürüyor bugün can sıkıntısından nette sörf yaparken yukarıdaki güzelliklere rastladım.PC kullanmam zarar olsada yavaş hareketlerle modelleri sizlere sunmak istedim.....
Bu yıl 2017 Kot pantolonlarının senesi diyebiliriz her zevke hitap eden modellleri bulmak çok kolay.
İster abiye bir bluzla, ister tunikle ,ister spor bluz ve t-shirtlerle sınırsız kombinleme yapabiliriz.Resimlerin üzerine tıklayarak büyük olarak görebilirsiniz.
Hepinize sağlıklı güzel günler.


21 yorum:

  1. Şu bol olan kotları cok sevıyorum. Pantolon gıymesem de evde gıymek ıcın alacak olsam mutlaka o tarz alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da rahat oluyor Şeyda,bende yazın boll olanları tercih ediyorum canım.

      Sil
  2. canım benim çok çok geçmiş olsun. Allahım şifa versin. Güzel kızının gözlerinden öpüyorum , kendine iyi bak arkadaşım, tüm kalbimle sarılıyorum sana. sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım, kendine iyi bak lütfen..:(
    kotlar çok güzel hele renklerine bayıldım en sevdiğim renktir açık mavi, açık yeşil...yalnız yırtık kot ve kısa paçaları hiç sevmiyorum:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. I love the fringe jeans. Thank you for the inspiration!

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle geçmiş olsun, acil şifalar dilerim Aysel Hanım. Kot pantolon dosyası ayrı bir olay kesinlikle çok cici modeller var. İş yerlerinde bile olsak zorunluluk olmadıkça ben tercih ediyorum. Nakışlı, boncuklu, taşlı ve aplikeli olanları ayrı beğeniyorum. Güzel bir yayın olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun narinim,baharı bir atlat,rahatlayacaksın inşallah.Kıyamam zarif bacıma ❤️

    YanıtlaSil
  7. Canımmmm çok geçmiş olsun.
    Annesinin güzeli de izin almış annesine bakmaya kıyamam ben ikinizde.
    Dinlen sen bak Doktorum Sevdam baharla birlilte geçecek diyor sabır dilerken sana,çok sevdiğim BAHARa kızdım bak...!

    Bu arada KOT pantolonlarıma bir iyilik düşünürken yine koştun yardımıma güzel fikir ve ip ucları ile.

    Seviyorum kız MELEK seni ben valla seviyom...
    Huuu yukardan göz kırpan Sevdaaaa seni de seviyom biliyon demi ya...
    KIzçenide öptüm senide-Sevda'yıda MUUUUUCCCCUUUK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdakuşumun kızçesinide öptüm tabii ki...Kızçelere dayanamam ben kaymak onlar kaymak...

      Sil
  8. Kuzum çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar nasip etsin ve beterinden korusun. Paylaşımın için sağol varol. Çok güzel ve feyz alınacak kombinler. Ellerin dert görmesin. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun inşallah kısa zamanda düzelirsin...Evlat cana can katar...Kızların hali başkadır...Rabbim kimseyi kimseye muhtaç etmesin...Kombinler çok güzel,özellikle paçası aşağıya kadar uzanan çiçekli kota bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. Kıyamam ben güzel arkadaşıma uf olmuş uf :) gel seni bir öpeyim de geçsin.
    Şaka bir tarafa çok geçmiş olsun. Dilerim kısa sürede geçer. İçimden de geçti Aysel'in hiç sesi çıkmıyor bi sorun mu var diye. Eleğim seni ve kızını çok öpüyor tekrar geçmiş olsun diyorum.

    YanıtlaSil
  11. Değerli arkadaşlarım herbirinize çokk çok teşekkür ediyorum.Tek tek yazmak isterdim ama elimi fazla kullanmamak adına tümünüze birden yazıyorum güzel kalbinizden öpüyor güzel dileklerinize amin diyorum sağolun varolun iyi ki varsınız iyi ki benim blogcanlarımsınız.Özlem Berberoğlu...bücürükveben...gooogoook ...Sevda Şahin...Merih'in Atmosferinde yerim seniii....Funda Çağlayan....Tülin AKIN ATEŞAL...Gezgin Kova ...Her birinize sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun canım. Seni çok iyi anlıyorum. Benim bileğimde kötüledi yine. Klavye bile kullanamıyorum. Bugün kendimi azıcık iyi hissedince, biraz blog dolaşayım dedim. Hepinizi çok ihmal ettim çünkü. Kot pantolonu çok severim. Kilo aldıktan sonra giymeyi en çok özlediğim kıyafetlerden biri :) Biran önce sağlığına kavuşman dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız Betül telf. ve klavye kullanmak banada çok zarar çok şükür ki bugün daha iyiyim sanada çok geçmiş olsun arkadaşım boş durmak bize göre değil ama idare etmek zorundayız.
      Aslında tuniklerle kot giyebilirsin bence vageçme çünkü sen yakıştırmasını bilirsin benden de sevgiler arkadaşım.

      Sil
  13. Aysel'im hatrını sormak için uğradım. Tatlı Kadın umarım Dana iyi hissediyorsun kendini.
    Sana öpücükler sevgiler ve bütün kırçeçek kokularını gönderiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sağolasın o çiçeklerin kokusu bana ulaştı bak bugün daha iyiyim çok teşekkürler seninde hatrını soranların çok olsun. Türkanım rahatsızlığım hem bedenimi hem ruh halimi öyle etkiliyor ki senin, hepinizin güzel yorumlarıyla moral buldum iyi ki varsınız iyi ki arkadaşlarımsınız seviyorum sizleri.. bende çoookkk öpüyorum.

      Sil
  14. Şimdi kendime çok kızdım, ben bunu nasıl görmedim.
    Aradan çok zaman geçmiş ama yazmadan edemedim. Tekrar geçmiş olsun Ayselcim.
    İnstagramdan cam güzeli göndermiştim, o yetmez kucak dolusu çiçeklerle geldim canısı..

    YanıtlaSil
  15. Şu kumaşı kim icat ettiyse nurlar içinde olsun:)))))))))
    Hayat kurtarıyor resmen.Şahane modeller.
    Canım benim çok geçmiş olsun cevap yazacam diye uğraşma kuzum gönüllerimiz bir biliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun Uzun ispanyol ve yüksek bel tercihlerim arasında bu sene bakalım Uzun boylu olsam hepsini denemek isterdim :) Benim kurtarıcım İspanyol :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...