14 Mart 2017 Salı

PAZEN ETKİNLİĞİ

İnstagramda başlatılan Pazenlerefısıldayankadınlar etkinliğine Meri arkadaşımın davetiyle katıldım.Bu sosyal medyada hesabı olanlar  BURDA tıklayarak diğer dikilen modelleri görebilir.Benim divitin elbisemle  paylaşımlarımı orda göremezsiniz bir tek eski diktiğim elbisem yayınlanmış bunu arkadaşlarımın söylemesiyle farkettim.
Gelelim elbiseme....

 Burda 2016 pratik eylül sayısına ait bu modelin üst kısmının kalıbını kullandım.
 Elbisenin eteğini ise Burda 2105 ocak sayısındaki 105 nolu elbisenin fırfırsız kalıbını kullanarak modelimi oluşturdum hiç bir prova çıkmadı iki kalıp birbirine biçilmiş kaftan gibi oldu:)


 Biraz farklılık katayım istedim nelerr denemedim nelerr en son bu danteli ve aplike çiçekleri monte ettim.
 Bel dikişine de dantel diktim fark edilsin diye yakın çekim yaptım bilmem anlaşılıyor mu?


 Yakayı biye ile birlikte tekrar dantel diktim yani boolll dantelli bir pazen elbise oldu ... yokk yokk etek kenarına dikmedim o kadarda abartmayayım istedim:))







İşte bir etkinlik sürecide böyle bitti ben projeyi hazırlayanlara yürekten teşekkür ediyorum katılım isminide kullanılacak kumaş seçimi de hoşuma gitti.Meri arkadaşıma daveti için ayrıca teşekkürler.
Tüm blogcu dostlarıma arkadaşlarımada Sevgi Dolu Selamlar.....
Hayat Paylaşınca Güzellll Mutlu Dikişler efendim:)))

NOT=İlk paragrafta yazdığım etiketle alakalı sorun tamamiyle benim hatamdanmış duyurulur:) utandım şimdi:( sağolsun Meri uyardı da öyle haberim oldu yanlışlıktan dolayı özür dilerim.

53 yorum:

  1. Canımın içi çok güzel olmuş. Ellerin dert görmesin. Güle güle ssğlıkla giy inşallah.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız atom karınca,nerelerdesin sen hayırsız.Ne biçim özledim ben seni 😘

      Sil
    2. Fundammm öncelikle seni burda görmek acaip mutluluk Sevdamın dediği gibi harbi yayınlarını özledik.Beğenine nasıl sevindim...resimleri paylaşırken hep yarım olanları koyacaktım amann dedim ne olacak:) niye biliyormusun çok şişim kullandığım ilaçlardan yüzüm gözüm fark ettin mibilmem neyse sağol arkadaşım rahat bir model oldu.

      Sil
    3. Sevdacım canımcağzım çok haklısın vefasızın önde gideniyim. Ama anacım üstüme ölü topraklarımı serpildi yoksa iyi saatte olsunlaramı uğradım bilemedim bi tembellik bi tembellik sorma. Valla yazdan bu yana elime iğne iplik almamışım yuh bana. Neyse bi yelek dikiyom pazen jean karışımı bitsin hemen bloğumda yayınlıycam. Bende seni çok özledim hayatım benim.

      Sil
    4. Ayselcim ben farkedemedim sma olsun balım sağlığın herşeyden önemli. Acil şifalar dilerim.

      Sil
    5. Teşekkür ederim canım arkadaşım sağolasın.

      Sil
  2. Narinim,bir şey diyeceğim,sen de pazene benim fivi bakıyorsun,bu füzelliğe şıklık yakışır diyorsun her elbisende.Her diktiğin pazen ayrı şık oluyor,bayıldım bu uygulamana da,pazende en önemli olan;desene göre model seçebilmek.Her seferinde harika bir iş çıkarıyorsun narinim.Gurur duyuyorum seninle,ellerine emeğine sağlık.Çok çok beğendim ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Sevda ne güzel şeyler yazmışın ne temiz yüreğin var ne güzel övgüler böyle senin gibi pazenlerin kraliçesinden bunları duymak beni çok memnun etti müthiş sevindirik olup acık şımardım:))
      Hadi senide baştan çıkarayım ig alemine sende gel ne olur orası senle daha bir keyifli olur:)
      Tüm sözlerin için çokkkkk teşekkürler bende seninle gurur duyuyorum iyi ki varsın.

      Sil
  3. Aysellllll......
    Hiç güzel olmammışşşşş....
    Hiç de yakışmamışşşşşş.
    Çirkin şey...! Üstelik ben pazen sevmem ki.
    Neyse gene de öpeyim seni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy yüreğini sevdiğim kadın yerimmm seni o yazdıklarının hepsine teşekkür ediyorum seni anlamayan taş olur canımsınnn bende öptümm çokk.

      Sil
    2. Bende Merihe katiliyorum, hiiiicccc guzel olmamis, sanada hiiiiccc yakismamis, hatta cok chic bile olmamis :))

      Sil
    3. Yaaaaa ben burdaki yorumu atlamışım üfff bide diyorum ki içini dökeydin , hay allahhh koptum şimdi ikinizde çok yaşayın emiiii:)))) cansınız ,alemsiniz:))))

      Sil
  4. Aysel hanım evet güzel olmuş ama bence en önemlisi ne kadar da yakışmış üzerinize, dikmek bir yana ama giydiğini yakıştırabilmekte çok büyük meziyet. Çok yakışmış çok beğendim elinize sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ağzına yüreğine sağlık etkinliğe layık olmaya çalıştım bunu başardığımı bu güzel sözlerden anlıyor çok mutlu oluyorum:) sağolasın varolasın , senin güzel elbisenide merak ediyorum çünkü detaylar müthişti.Benden de sevgi ve selamlar.

      Sil
  5. çok tatlı bir elbise olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Güzel ve Kültürlü sağolasın:)sevgiler.

      Sil
  6. Nasıl güzel olmuş dantellerle bayıldım ama bence etek ucuna da koymalıydın dantel daha bir kokoş olurdu ;)) Çok yakışmış arkadaşım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamıyle kokoş olsaydın diyorsun:))) hiç fena olmazdı ama kot montlarımlada giyerim diye vazgeçtim:)teşekkürler gülüm öptüm çokk.

      Sil
  7. gerçekten çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık Aysel'ciğim, çok güzel olmuş, güle güle giy. :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenin ve güzel dileğin için çokk teşekkürler Müjdem ,sevgiler hayatım:)

      Sil
  9. Dikişten zerre anlamasam da merakla bakıyorum. Pazen de pek severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm samimiyetimle söylüyorum yakınımda olsan sana da dikerdim ama maleseff:( inşallah birgün sende öğrenirsin tatlım bende yeni öğrendim çünkü:) yani yapılamayacak birşey değil.

      Sil
  10. Eline sağlık canım, geçekten çok güzel olmuş. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Betül'cüm seninde yüreğine sağlık,sevgi ve selamlar.

      Sil
  11. Ayy çok beğendim Aysel ,kalıp değişimi , dantel fırfır uyumlu olmuş . Desen cıvıl cıvıl ,bunu giyince enerji gelir insana .
    Pazen desenlerini çok beğeniyorum lakin çabuk kırışıyor diye uzak duruyorum . Bu gidişle aklımı çeleceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi ustadan bunları duymak müthiş keyif hayatım teşekkür ediyorum.İnan kırışmıyor ben makinada 30 derecede hassas sıkma yapıyorum ütü istemiyor giyince bir iki dolan hemen düzeliyor yada bana öyle geliyor:)))rahatsızlığım bana tembelliği öğretti canım .
      Kesinlikle dikmelisin hele senin elinden çıkacak modeli düşünemiyorum:)

      Sil
  12. Ayyy valla Merihin gazina geldim:)))) Tamam benimde acayip gaza gelesim varmis kabul ediyorum:))
    Saka bir tarafa gercekten sahane olmus, sende on numara tasiyorsun. Ellerine, emegine, fikrine, paylasimina saglik hayatim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani ben o gazı göremedim dökseydin acık içini buralar bi sallansaydı hahhaaaa ayy yerim kız seni bide yakalarsam çokk öperim:))tatlım balım teşekkür ediyorum hepiniz iyiki varsınız.

      Sil
  13. Çok güzel olmuş, hele o danteller, nasıl da uymuş kumaşa. Ellerine sağlık. Üzerinde de çok güzel duruyor, güle güle giy :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemşerim :)sağolasın varolasın, beğenmene sevindim öpüyorum çok.

      Sil
  14. Ben senin o mahsun duruşunu severim.:) hem dikerim hem de giyerim diyorsun yani:) Aysel insg. Yazdım yine yazıyorum yüreğinin güzelliği yaptığın işlere yansımış canım benim. Çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn ,galiba öyle oluyor tatlıcım:)evet insagramda yorumunu gördüğümde çok hoşuma gitti çok teşekkür ederim ....öyle hissetiriyorsam ne mutlu bana ,inan sende öylesin.Bende kocaman öpüyorum.

      Sil
  15. Bencede cok güzel olmus ellerinize saglk :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş. Bayıldım güle güle giyinin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çok naziksiniz.Bu arada hoşgeldiniz sefalar getirdiniz:)

      Sil
  17. Very lovely. This dress looks great on you. Well done!

    YanıtlaSil
  18. Pazene gerçekten fısıldamışsın Ayselciğim, modelin, dikişin, dantellerin, üzerindeki duruş ve gülüşün muhteşem. sağlıkla mutlulukla giy arkadaşım. sevgiler gönüldenn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem sağolasın birşeyler yapmaya çalıştım herşeyden önemlisi bir rahat bir sıcak ki sorma.Muhteşem olan sensin hayatım duana aminn o güzel gönlünden de öperim.

      Sil
  19. Nə qədər bacarıqlı bir xanımsınız siz! Sizi də bloqunuzu da tanıdığıma çox sevindim Aysel xanım. Tez-tez ziyarət edərəm artıq.Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim ne kadar naziksin.Beğenmene sevindim Umman Aslan..bende sizi tanıdığıma mutlu oldum her zaman beklerim canım.

      Sil
  20. adaşım ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa adaşmıyız ne güzell, teşekkürler canım.

      Sil
  21. ne güzel olmuuş demek ki sen deee bizim doktor sevda gibi pazencisiin ben ona diyoduum bazen pazen. bi de geçmiş olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Çocuklumuz pazen giymekle geçti:) bizim ülkemize has kumaşı sevmemek mümkün mü:)tekrar teşekkür ediyorum sevgili Deeptone.

      Sil
  22. Pazen kumaşların desen güzelliği bambaşka emeğine ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım ,kesinlikle haklısın..çokk teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...