4 Ağustos 2015 Salı

2015 sonbahar-kış modası

bugün dolaplarımı karıştırırken yarım kalmış tavşan tüyünden örgü ceketime rastladım amanda ben onu unutmuştum daha iyi olduğumda bunu bitirmeliyim diye düşündüm ve ardından  merakla google amcaya sonbahar kış trendlerini sordum :) yukarıda paylaştığım görüntünün sayfasına ulaştım sizlerede sunayım http://pimood.com/2014-2015-sonbaharkis-bayan-modasi/
galiba ben örgüden hiçç vazgeçemeyeceğim kendimi zorlmadan birşeyler öresim var :) öylede çok kafamda tasarladığım projelerim varki sormayın ,inşallah nasip diyeyim ,hem  bellimi olur belkide benim için ilk olacak  sizlerle bir etkinlik başlatırım....

9 yorum:

  1. Ah keşke ben de örgü örmekten zevk alsaydım da evim derlitoplu kalsaydı. Türlü işlere merak sarmaktan evin iki odası atölyeye döndü. Özellikle son günlerdeki olaylara, haberlere kafamı takmamak için aynı anda birkaç işe saldırıyorum. Terapi yerine işte.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o atölyeden bende de 1tane var oğlum odaya girdiğinde "anne benim odam seninkinden derli toplu der":) olayları hiçç sorma şuanki durum beni kaygılandırıyor :(inşallah ben sana kolay modeller öğreterek sevdiririm cnm.

      Sil
  2. Merhaba bende sizi takipteyim artık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ceket çok güzelmiş :) sayfanız çok şirin sizi takipteyim. benimde bir bloğum var ziyaretinizden mutlu olurum ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ ) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Örgü olur, dikiş olur, nakış olur...her işi çok severek yaparım:=) kafa rahatlatma yöntemidir benim için:=)

    YanıtlaSil
  5. Ben de örgüyü çok seviyorum canım. Ama bileğim yüzünden çok fazla öremiyorum. Azar azar oyalanıyorum işte... Bu arada bloğunu topluca gezince biraz yorum bombardımanı oldu kusura bakma :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...