1 Temmuz 2015 Çarşamba

maksi etek etkinliğine katıldım


sabrın , huzurun ,rahmetin ve bereketin ayı ramazandan herkese selam ....eve döneli 3gün oldu samsun maceramız bitti oğlum için bundan sonraki süreç daha bir zor ve koşturmaca inşallah hedefindeki mesleğe kavuştuğında ikimzde çok rahatlayacağız bütün gençlerimizin allah yardımcısı olsun.
bu kış gittiğim dikiş kursunda az çok birşeyler öğrendim artık çok acemi değilim ama profosyenelde değilim becerebildiğim kadar uğraşlarım var ilk kez bir dikiş etkinliğine katıldım bakalım evdeki yoğun işlerden fırsat bulabilirsem kendime maksi etek dikeceğim sizlerde katılmak isterseniz blog arkadaşımın adresi  http://fundaninpenceresinden.blogspot.com.tr/2015/06/maksi-etek-dikme-etkinligi-yapmaya-ne.html#comment-form hadi bana kolay gelsin inşallah yüzümün akıyla bu etkinliği başarırım :)) güzell  boll üretken günleriniz olsun....

4 yorum:

  1. Ben diktim bile. Çok yakın zamanda yayinliycam. Funda hanımı bu konuda yalnız bırakmak istemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamarat öğretmenim maşallah size diktiğinizi merakla bekliyor olacağım.

      Sil
  2. Aysel hanımcım paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Benim oğlumda tercih yapacak bu sene inşallah cümlemiz için hayırlı olur. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim , benim için çok heyecanlı blogcu olduğumdan beri ilk etkinliğim olacak ...oğlunuza başarılar gönlündeki yeri kazanması dileğiyle ...ben de sevgilerimi gönderiyorum cnm.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...