13 Aralık 2013 Cuma

NETTE İLK BENİM ÖRDÜĞÜM GÜLLÜ FULAR



   








flemenco iple fularım ....3,5 no tığ ile 20 tane ilmeği bir parmak aralığı ile tığa topluyoruz en son aldığımız ilmeği ilk ilmeğe kadar diğer ilmeklerin için den geçiriyoruz 10 veya veya 13 veya 15 veya 18 ilmek zincir çekerek diğer gülü yapıyoruz ..ipimiz bitene kadar devam edip bitiriyoruz..... .... 
umarım beğenirsiniz ben öreli çok oldu blogum olmadığı için yayınlayamadım ama açıkgözlüler benden önce örgüme sahip çıkıp taa ravelry kadar uzanan paylaşımda bulunmuşlar sadece kınıyorum isterdimki ismimi kullansınlar örnek saklayan biri olsam zamanında hanımelim net. forumda alalen sunmazdım........

ipin kenarlarındaki farklı renkleri kullanarak gülün görüntüsünü 2renk olarak çalıştım , sizler sadce bir kenarınıda kullanabiliriniz yukarıdaki lila  modeldeki gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...