25 Haziran 2016 Cumartesi

ESKİDEN ÖRDÜĞÜM LİF MODELLERİ

Facebookta düzenlenen bir etkinlikte birinci seçildiğim gelin lifim.


 Sevdiğim forumum Emekbahçesi eski arkadaşlarımın dostlarımın olduğu yerde ördüğüm modeller.









Yukarıdaki iğnedanlık yine forum etkinliğimizde ördüm, hediye etmiştim kendime tekrar örmek nasip olmadı.
Bu aralar diktiklerimi yayınlamak hazırlamak içimden gelmiyor blogumu güncellemek adına önceden ördüğüm ufak tefek örgülerimi gündeme getirdim.... birazda blog arşivimde olsun istedim.
Şu mübarek günlerde içinizden geçen ne muradınız varsa nasip olsun .
Hayat Paylaşınca Sevince Güzel ....

39 yorum:

  1. Pek güzellermiş narinim,bazen öyle oluyor insan,sıkma kendini,şimdi de harika şeyler üretiyorsun 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar nacizane yaptıklarım cnm. boş durmamak , kafa dağıtmak için üretmeye çalışıyorum , beğenin için çokk teşekkür ederim.

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel.. gelin gerçekten ödülü hak etmiş. elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ,
      Teşekkürler sizinde yorum yazan elleriniz gören gözleriniz dert görmesin.

      Sil
  3. Gelin hanım hakkıyla almış birinciliği ellerinize sağlık çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Gelin lif değil adeta oyuncak bebek kadar güzel olmuş Aysel'ciğim, çilek olan da çok şirin, eline koluna sağlık. Tebrik ediyorum ayrıca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzell yorumla beni çok fena fethettin arkadaşım güzell bakan gözlerine güzell yüreğine sağlık ,teşekkürler.

      Sil
  5. Bu şirin şeyler bir harika olmuş... Güzel dileklerinizi yürekten paylaşıyorum Aysel Hanım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi gördüğüme çok sevindim sevgili hocam, vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ediyorum bende selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  6. O gelin olanla çilekli olana bayıldım. Çok güzeller. Bunları ören elleriniz dert görmesin. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuza memnun oldum cnım öğretmenim , sağolun varolun <3 sizin de marifetli elleriniz, güzel yüreğiniz dert tasa görmesin, sevgiler.

      Sil
  7. Güzel gelin birinciliği hakediyor 😍😍😍👏👏👏 ellerine sağlık canım. Instagrama takıldığımdan beri benimde elim hiç bloğa gitmez oldu. Bu yayınını bile oradan gördüm geldim. Eylül sezonunda Inşallah tam Açılış yaparız 😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canısı.
      İnstagramdasın ama orda takdire şayan çok zor faydalı bir işle uğraşıyorsun gülüm , eminim çok dua alıyorsun .Dediğin gibi inşallah eylülde çoşarız ;)

      Sil
  8. Güzel gelin birinciliği hakediyor 😍😍😍👏👏👏 ellerine sağlık canım. Instagrama takıldığımdan beri benimde elim hiç bloğa gitmez oldu. Bu yayınını bile oradan gördüm geldim. Eylül sezonunda Inşallah tam Açılış yaparız 😉😉

    YanıtlaSil
  9. Gelin buradada ozelligini korumus, onceligini kaptirmamis kimselere:)) Cok guzeller Aysel, masallah ne marifetli hatunsun. Ellerine saglik hayatim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıcığım inan marifetli görmen hoşuma gitti pek bir sevindirik oldum.Valla gelinler heryerde ön planda çünkü albenileri yüksek ;)teşekkürler gönlümün sultanı.

      Sil
  10. Hiç böyle güzel bir lif görmemiştim nasıl güzel şey o ellerine sağlık hak etmiş birinciliği ören elleri kutluyorum diğerleri de çok değişik modeller. Tekrar eline emeğine sağlık. Çook öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi dolu yüreğine hayran olduğum sağolasın... çokk teşekkürler arkadaşım.... bende sana taaa buralardan sevgi ,selam yolluyor ve kocamannn öpüyorum .

      Sil
  11. Yaaaa ben o gelin olana bayıldım ve daha önce hiç görmemiştim,muhteşem bir yaratıcılık örneği,kadınların hayal güçleri beni hep şaşırtıyor...Ellerine sağlık ve sen gerçekten de çok beceriklisin be Ayslciğim maşallah diyorum sana :)) Sayfan da her daim değişiyor gibi geliyor bana bu sefer de hoşuma gitti,aslında ben de oynamak istiyorum biraz ama enerjim yokk :(( Ayselciğim ben de ihmal ediyorum ama içimden hiç gelmiyor bilgisayarı açıp da bakmak, ama bu geçici bir süre diye düşünüyorum tüm kış hiç kafamı kaldırmadan bakıp durdum çünkü,Biraz da orucun etkisi olabilir bunda tabi :))Mevlüdeden korkuyorum ama fırça çekiyor yoksa ,geçecek Mevlüdem geçecek gelecek dönem bomba gibi başlayacağız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa hiç sorma Nuray'ım neler tasarlanıyor neler bu gelin modeli çok sevdiğim birine ait çizimini kendi yapıp örüyor ve onda daha neler var neler örneklerinin de hiç bir yerde açıklaması yok... arkadaşım bundan kendine gelir sğlıyor ...bir gün facedeki bir grupta bu modeli en güzel yapana birincilik verilip ödülü de başka bir versiyonun çizimiydi ve ben kendimce bakarak çözüp örmüştüm tasarım sahibi arkadaş kendi yaptığının aynısı oldu diyerek beni seçmişti ama ne modeller çıktı kendi ördüğüyle dalga geçen mi dersin ağzı kafası eli kolu farklı bir gelin mi dersin uzattım ama bende hoş bir anı olarak kaldı cnm.
      Bloguma sağolsun canım kadar sevdiğim bir arkadaşım el atıyor ben beceremiyorum headerini ise sevgili Nilgün Özaydın yaptı onlara gönülden teşekkür ederim.İnşallah fırsat bulduğunda sende düzenlersin .
      Yeni yayın düzenlemek bazı nedenlerden dolayı hemde seninde dediğin gibi oruçlu zor olduğndan yapamıyorum yani içimden gelmiyor inş. geçecek gülüm ben eminim sendede neler birikti kimbilir sağlık olsun herşey zamanı geldiğinde hallolur öpüyorm seni.

      Sil
  12. Gelin kız kesinlikle birinciliği hak etmiş..İlk kez bu kadar özenli ve süslü bir lif gördüm..Tabi diğerlerinin hakkını da yemeyelim,çilek ve diğerleri de şahaneler,ellerine sağlık Aysel Ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Övgü dolu sözlerine çok teşekkürler canım , öpüyorum seni şimdiden iyi bayramlar.

      Sil
  13. AAAA ben deli deli dolanırken,kaçırmışım ya ?
    ben karışmam gelin olucam bennnnnn,gelinnn olucammm.bu nedir ya,bebekim benim,şirinim,bayıldımmmm,
    Hepsi ,hepsi çok güzel,ama ben Cumartesi baktım sana yoktu ki gece yayın yaptın demek,Şekerim yerim ben çilekleri,çicekleri ,böcekleri,çiceği burnunda (Çinli gelini )olan,benim gelinimi ve senin gelini,bütün gelinleri alır kaçarım ben okadar.
    Öpüyorum seni gelin olduğun gün gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci,inci birinci,benim arkadaşım hep birinci.
      Tebrikler.

      Sil
    2. Balsın kaymaksın sen ne güzel şeyler yazmışın okudum döndüm tekrar okudum üstelik duygulandım da şu en sondaki cümlene bende seni öpüyorum gelin olduğun gün gibi....yanıtımı geciktirdiğim için özür dilerim çok yoğunum tatlım ....al kaçır bütün gelinleri sana feda olsun..sende gönlümün birincisisin sevgiyle kal arkadaşım , iyi bayramlar.

      Sil
    3. Canım rica ederim ne özürü,sen yaz da geç olsun,önemli değil iyi olduğunu duymak maksat.
      Arada paylaşırız olur biter sağlığına dikkat et,yazmak seni yorarsa üzülürüm tatlım-kıymetlim,benimde bilekler çanları ç
      çalıyor aslında;
      Bu arada anacım gelin derdinden öbür lifleri ancak inceledim
      onlar ne öyle her biri üç boyutlu,maket,sanat eseri heykel mubarek ona ne bilek dayanır,ne el yasaklıyorum sana danteli en büyük düşmanı ellerin sen de biliyorsun.Annemin ellerini
      görsen yeter artık dinlendir kıyamam sana. Amaaaa çook güzeller gerçekten.

      Sil
    4. Artıkk yapamıyorum zaten bunlar önceden ördüklerim hayatım....heves edip modeller başlıyorum ama bir senede ya bitiyor ya bitmiyor:)beğeninle beni çokk mutlu ettin sağolasın şeker öğretmenim.

      Sil
  14. Kullanmaya kıyılmaz da bildiğiniz sanat yapmışsınız. Favorim çilek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım , çilek kokulu bayramların olsun.

      Sil
  15. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum , nice bayramlarda görüşmek dileğiyle sizede hayırlı sağlıklı bayramlar.Sevgiler Sertaç hanım.

      Sil
  16. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınız öğretmenim ,geç kaldım kusura bakmayın başka bayramlarda buluşmak dileği ile sevgiler.

      Sil
  17. Bayram ziyaretine gelmiştim:) çok öptüm. İyi bayramlar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kıymetlm sağolasın varolasın bu bayram çokk yoğundum güzell dileğine karşılık veremedim bloguna uğrayamadım çok özür sevgiyle öpüyorum.

      Sil
  18. İyi geceleeer,renkli rüyalarrrrr.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...