27 Ağustos 2015 Perşembe

ÇİÇEKLİ KETEN KOT KUMAŞ

 Bir kaç gün önce çiçekli keten kot kumaştan yeni elbise biçtim keten kot diye yazdım çünkü kumaşçı böyle söyledi
keserken fazla pay vermişim birleştirmeden hemen incelttim sonrasında  birde onları düzeltmek zaman alıyor.
kalıp burdaki elbisemin ..o postumda  ben kalıbımı buldum hem kolay hem duruşu güzell  çeşitli kumaşlardan dikeceğim demiştim ...işte ikincisi yolda bittiğinde bakalım aynı güzelliği yakalayabilecekmiyim.
Kumaşımı kesmeden resimlemeyi unutmuşum belki merak eden olur diye küçük bir parçasını sunuyorum. 2m. 10lira vererek çok beğenerek aldım  ...hadi bana kolay gelsin :))bitirdiğimde yayınlarım...

12 yorum:

  1. Kolay gelsin cnm,merakla bitmişini bekliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık, ne kadar güzel böyle marifetli olmak, kolay gelsin, bitince çok güzel olacağına şüphe yok. Selamlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel bücürüğün annesi :) kendimce bir şeyler üretmeye çalışıyorum...bende selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  3. kolay gelsin güzel kumaşmış ;)

    YanıtlaSil
  4. kumaş rengi çok güzel.. bitmişinide görmeyi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Kalıbı beğenince bende mutlaka çokçok kullanırım,çünkü her kalıp gerçekten iyi çıkmıyor,neticede herkesin vücut tipi farklı,kolay gelsin,eminim harika bir sonuç çıkacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle doğru aktuelmoda...bende aynı dediğiniz gibi düşünüyorum ...teşekkürler cnm.

      Sil
  6. Kumaşın çok güzel Ayselcim. Kalıptan emin olduğunda dikiş paylarını 1 cm. verip kesersen daha pratik olur. Ayrıca payları küçültmekle uğraşmassın. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler funda'cığım... beğenmene sevindim:)önerin için sağolasın ben 1cm değilde 1,5cm bırakıyordum sayende bir şey daha öğrendim iyiki varsın canısı..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...