20 Aralık 2014 Cumartesi

ERKEKLER İÇİN BOYUNLUK VE AÇIKLAMASI



Güzel bir haftasonu diliyorum ....malum kış ayındayız bayan içinde erkek içinde en çok lazım kullanışlı olan boyunluklar oldukça talep görmekte , ördüğüm bu erkek boyunluğunun açıklamasını hemen sizlere faydalı olabilmek adına sunuyorum inşallah işinize yarar

AÇIKLAMA=
ip= bravo penguen
şiş=4.5
Ben modeli 80 ilmek başladım
BOYU 1.35CM
1=3düz ,ters ,3düz bu şekilde sıra sonuna kadar örülüp şişteki son ilmek ters örülerek arkaya geçilir
2 ARKA TARAFI= kenar ilmek,2ters, 2düz, 2ters ,sıra sonuna kadar örülür
3=ön tarafında kenar ilmek , düz 2ters 2düz ,2ters , bu şekilde sıra sonuna kadar örülür
arka tarfta ilmekler geldiği gibi örülür
örneğin 1.sırası 1kereye mahsus örülüp devamında sürekli 2. ve 3. sıralar tekrar edilerek bitirilir ...yani 1. sıra sadece başlama yeri olarak kalır ..model bittiğinde de iki kısa kenar dikilip tamamlanır ..öreceklere kolay gelsin :)... HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL :)))

11 yorum:

  1. Eline sağlık Ayselcim çok güzel olmuş. Rengi de çok kibarmış. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Boyunluklara bayılıyorum ancak kendim öremiyorum malesef satın alıyorum :)
    Blogunuzdaki kediciklerin çok tatlı olduğunu da söyelemeden geçemeyeceğim :)
    Bu arada blogunuzu takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler betülcüğüm seni görmekten mutluluk duyuyorum çok naziksin beğenin için sağolasın :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba makyaj tavsiyem tanıştığıma çok memnun oldum ...o kadar kolayki boyunluk örmek yakınımda olsaydınız isterdim öğretmeyi ....ayrıca kedi aşığı bir hanımın bloguna geldiniz onları çok seviyorum beni müthiş motive ediyorlar :) kesinlikle sizi takipte olacağım ! bendende sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık açıklama için çok sağol sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sende sağoll blog arkadaşım eğer işine yaradıysa çok sevinirim takıldığın yerde yardımcı olurum .....bende sevgilerimi bıraktım :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık ayselciğim,ben çok kullanmasamda çok seviyorum.Rengide modelide harika olmuş.
    Mutlu yıllar cnm.Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler güzell kalpli arkadaşım ..sanada mutlu yıllar öptüm seni bendende sevgiler <3

    YanıtlaSil
  9. Ben de şu meşhur Derya Baykal'ın boyunluğu var ya...ondan ördüm geçen kış..Çok basit ve zevkliydi örmesi...Örgü benim ilk göz ağrım. Bloğunuzu takibe aldım.İlgiyle takip edicem.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ortak noktamız var özgüsel'ciğim :) o boyunluktan bende kaç tane ördüm hatırlamıyorum sende güle güle kullan cnm. her zaman beklerim bendende sevgiler .

      Sil
  10. hoşgeldin cnm. teşekkür ederim sende a.e.o

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...