11 Şubat 2017 Cumartesi

KADİFE DOKULU ELBİSE

 Merhaba dikiş severler haftalar önce kestiğim elbisem Burda 2016 Kasım sayısınıa ait.
 
Teknik çizimi detaylı olsada uğraştırmayan bir kalıp.
Üst dokusu kadife tersi penye görünümlü kumaşım biraz esnek.
 
Alttaki resim gündüz ışığında daha bir canlı nedense kumaşımın tam rengini yakalayamadım en doğrusu yukarıdaki kesilmeden katlı olan.

 Model hakkında bilgi verecek olursam yaka çok açık 3cm. yukarıya çaktiğim halde yinede derin bir V oldu eğilip doğrulurken dikkat edilmesi lazım:)

 Boyunu 5cm. uzattım ama tam dizde olsaymış daha iyi olacakmış bilmem birazcık kısaltırmıyım.Beldeki patı dergide anlatıldığı gibi iki kat çalıştım , robayıda iki kat çalışın yazıyordu üşengeçlik yapıp tek kat diktim.
 

Birde çizmemle görüntü alayım dedim:)yukarıdaki resim görüntüsüyle  aynı sadce pabuç değişikliği ne kadar ne fark ettiyse artık :)))unutmadan şunuda belirteyim kol ağzına lastik tüneli yapıp ince bebe lastiği geçirdim pek bir rahat oldu .Kalıp sorunsuz hiçbir prova çıkmadı yani kestim diktim diyebilirim inşallah üzerimde güzel görünüyordur eleştirilerinize açığım efendim:))
Dostça hoşça kalın herkese mutlu dikişler.....

31 yorum:

  1. Çok teşekkürler Servercim dikmeye başladığında takıldığın yer olursa yardımcı olabilirim gerçi sen bende daha iyisin ama yinede uğraştığı kalıbı biliyor insan sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Aysel Hanımcım nasıl güzel dikip yakıştırmış sınız üstünüze. Çok ama çok beğendim. İyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yoruma çokk mutlu oldum çok naziksiniz teşekkür ederim❤️❤️💐

      Sil
  3. Hem kumaş hem de model çok şık narinim.Çizmeyle duruşu çok şık bence.Dediğin gibi boyu dizde olursa stilettoyla da şık olur.Çok yakıştırdım ben sanau elbiseyi,ellerine dağlık 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kraliçem boyu bi tık kısa olmalı doğru diyorsun vee sen beğendiysen tamamdır canım doktorcum, teşekkür ediyor kucak dolusu sevgiler gönderiyorum😘😘❤️

      Sil
  4. harika görünüyor Ayselciğim. Özellikle çizmeyle çok beğendim.Bel oturuşu da çok muntazam. eline emeğine sağlık. güle güle giy sağlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan hepiniz son derece hamarat elinden heriş gelen hanımlarsınız beğeniniz benim için öyle önemli ,öyle çok sevindiriyor ki teşekkür ederim arkadaşım duanada aminn ,seninde yüreğine sağlık.

      Sil
  5. Çok hoş bir elbise olmuş güzel ellerine sağlık. Ben de çizmeyle olanı daha beğendim. Oldukça. Şık durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım çizmeyle kombin daha iyi oldu tatlıcım genel kanı böyle ,boyunu kısalttığımda da daha bir iyi olcak;)teşekkür ettimmm .

      Sil
  6. Harikasın yine ;
    Hamaratsın bu sene,vesselam ;
    Çok yakışmış,ellerine sağlık,kumaş da çok güzelmiş,yumuşak kadifemsi görünümlü insanın vucudunda sıcacık bir temas oluşturur severim böyle kumaşları...
    Seni de ne güzel sarmış gülüm...Panolu desenler çok moda bende istiyorum elimde ki yarımları bitirince...
    Kucaklıyorum kız seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum Merihim ne kadar sağlık el vermesede boş duramıyorum üretmek insanı mutlu ediyor kafayı boşaltıyor:) inşallah senin yarımlarda çabuk biter kolay gelsin...güzel sözlerinle çok mutlu oluyorum haytım sağolasın varolasın bende kocamann öpüyorum .

      Sil
  7. nutellayi ekmaaann ye ekamaanan:))
    Cok chic ve zarif olmus-sunuz. Yine yapmis, yine yakistirmis arkadasim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaa kız vallahi yiyorum inan torkunun küçük kavanozo bir hafta gitmiyor hahaha yerim seni:) teşekkür ederim sultanım.

      Sil
  8. Renk tonları ve dikim sonrası bitmiş hali süper iyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evimin Güncesi ,çok naziksin selamlar canım.

      Sil
  9. What a beautiful dress! I really love it. Well done!

    P.S I sent you follow request to your instagram:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much dear
      I approve your request for follow-up and I'm glad you saw it.
      Eli Cat is a very good princess.

      Sil
  10. Hangi eleştiriye açıksın hanii eleştirilecek nesi var ki ellerine sağlık tatlım pek güzel olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  11. Hani elbisenin boyu konusunda ,kollara kalıptaki gibi lastik yapmamasaydım da serbest mi kalsaydı, ayakkabı seçimi falan filan:)))))sanırım ben kendi diktiklerimi zor beğeniyorum sizlerin ki daha bir hoşuma gidiyor bu yüzden kusur varsa öğreneyim istiyorum sonra dikeceklerimi onaa göre düzeltirim anlamında cancağızım:)))

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık elbisenin modeli gayet hoş hem çizmeyle hem ayakkabıyla yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğendiğine sevindim yorumunu görünce ayrı bir sevindim:)

      Sil
  13. Çok yakışmış Aysel'ciğim, etek boyu da bence gayet iyi. Eline sağlık. Burda'ları her gördüğümde çocukluğuma götürüyorsun beni. :) Bücürük'le kocaman öptük. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne güzel arkadaşım sana nostalji yaşatmışım zaten modellerde eskiye dönüş var annemin bana diktiği modelleri şimdi ben dikiyorum:) bende firuzemle yavrusu minikle sizi öpüyoruz.

      Sil
  14. Botlarla süper olmuş, kumaşın renkleride çok güzel 😍 güle güle giyinin inşallah güzel günlerde 🙏 Eeee sırada ne var çok merak ediyorum, ben bu ara pek giremiyorum nete falan, ama telafii edicemm hepsiniii 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canım inşallah boyunu az kısaltacam bu yüzden bir türlü giymek nasip olmadı.Elimde kaşe manto var aheste aheste bitirmeye çalışıyorum sen ne yaptın bitirebildin mi sakın hevesin kaçmasın inan güzel olacak sonucunu merak ediyorum haberin olsun:)öpüyorum seni.

      Sil
    2. Ben henüz kaban dikimine başlamadım 🙈 Başka şeyler var hazırlıyorum, görümcemin bebeğinin odasına yastık falan (süs yastığı) dikiyorum 😁 Sonrada sırada nehir olmalı ama kısmet artık 🤗

      Sil
    3. İnstagramda gördüm ve çok beğendim:) maşallah boş durmuyorsun senin gibi gençlerin üretmesi çok hoşuma gidiyor kolay gelsin canım.

      Sil
  15. Çok güzel olmus güle güle giyin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deryacım sevgi ve selamlar.

      Sil
  16. Ellerine sağlık Güle güle iyi günlerde giyinin Melike :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...